Her kan du løbende holde dig opdateret på generalforsamlinger, regnskaber mv. hos Stop Spild Lokalt.
Indkaldelse til Generalforsamling, torsdag d. 21. april 2021, kl. 17:30.
For deltagelse, send venligst en mail til re@stopspildlokalt.dk
Dagsorden:
- Valg af dirigent og referent
- Vedtægtsændring
- Bestyrelsens beretning fremlægges til debat og godkendelse.
- Regnskabet fremlægges til debat og godkendelse
- Behandling af indkomne forslag
- Valg af bestyrelsesmedlemmer
- Valg af suppleanter
- Valg af revisor
- Eventuelt
Følgende er på valg og ønsker genvalg: Jens Jakob Holm, Thomas Odborg og Rasmus Erichsen.
Kenneth Holmen Pedersen fratræder fra bestyrelsen – Hans plads går til Michael Diekelmann fra repræsentantskabet.
For at deltage på generalforsamlingen skal du falde indunder følgende medlemskaber:
A: Frivillige med kontrakt.
B: Samarbejdspartnere, leverandører og virksomheder
Indkommende forslag skal være formanden i hende via mail, senest 14 dage før generalforsamlingen – D. 7/4
……………………………
Her finder du godkendte regnskaber/resultatopgørelser for de senest to år (2019 & 2020).
Referat mv.:
Generalforsamling-Hovedbestyrelsen-270421
Regnskab/resultatopgørelse · 2019:
Resultatopgørelse-2019_underskrevet
Regnskab/resultatopgørelse · 2020:
Resultatopgørelse-2020_underskrevet
Regnskab/resultatopgørelse · 2021:
Generalforsamling_referat22
I er meget velkomne til at kontakte os, hvis I har spørgsmål eller kommentarer til nærværende?
Med venlig hilsen
Hovedbestyrelsen i Stop Spild Lokalt